WELKOM

Wat fijn dat je er bent!

Je mag plaatsnemen aan één van onze verkooptafels waar we je in alle rust kunnen helpen.

We stellen je graag een aantal vragen om een beter beeld te krijgen van jouw persoonlijke noden en wensen.

Enkel op die manier kunnen we het juiste advies geven.

WELKOM

Wat fijn dat je er bent!

Je mag plaatsnemen aan één van onze verkooptafels waar we je in alle rust kunnen helpen.

We stellen je graag een aantal vragen om een beter beeld te krijgen van jouw persoonlijke noden en wensen.

Enkel op die manier kunnen we het juiste advies geven.

Oogmeting

Na het inleidend gesprek gaan we naar de meetruimte achteraan in de winkel. Eerst doen we een objectieve meting met het DNEye meettoestel van Rodenstock. Zo meten we heel precies de correctie en de vorm van jouw oog op. We kijken naar de helderheid van de ooglens, meten eventueel de oogdruk na en bekijken of er eventueel een verbetering van het nachtzicht nodig is. Hierna meten we de correctie nog eens heel precies na en houden we rekening met wat voor jou comfortabel aanvoelt (subjectieve refractie).

 

Pasbril en Tasje koffie

Pasbril
We gaan terug naar de verkooptafel vooraan in de winkel. Hier plaatsen we de nieuwe correctie nog eens in een pasbril zodat je kan ervaren hoe de nieuwe bril zal aanvoelen. We sturen bij indien nodig.

Een eerste uitleg van de glazen
We bekijken samen met jou welke typen van glazen de beste match zijn (vertebril, leesbril, multifocaal,…). Het is belangrijk dit te bekijken zodat we hier rekening mee kunnen houden wanneer we een montuur kiezen.

Koffie!
Het is tijd om even alles te laten bezinken met een tasje koffie of iets fris.

Brillen passen

Nu is het tijd om brillen te passen. We houden rekening met persoonlijke voorkeur en gaan op zoek naar een bril die bij jou past. Wij vinden het uiterst belangrijk dat jij je goed voelt bij de keuze die je maakt. We houden uiteraard ook rekening met alle technische aspecten zodat het volledige plaatje klopt!

Keuze glas

Na de keuze van de bril wordt ook de keuze van de glazen vastgelegd.

Visioffice & Glazen slijpen

We lopen nu nog een laatste keer terug naar de meetruimte om voor de meetzuil de afstand tussen de ogen, de hoogte van de ogen, de stand van de bril en het kijkgedrag op te meten. Op die manier kunnen we de glazen niet alleen correct bestellen, maar ook correct in de bril plaatsen.

Afronden
Alles is nu gekozen en vastgelegd. We stemmen af met jou hoe we je mogen contacteren wanneer de bril klaar is om af te halen. Het zal ongeveer een week duren.

Ophalen bril

Wij nemen contact op met jou wanneer de bril klaar is. Je kan langskomen om de bril af te halen. We passen de bril aan zodat die juist zit op de neus en achter de oren. We bekijken hoe het zicht is op alle afstanden en wat je mag verwachten de eerstvolgende dagen. We geven informatie over de garanties en de service.

 Service achteraf
Nu je de bril mee naar huis neemt, wordt het verhaal zeker niet afgerond. Je bent steeds welkom in de winkel om de bril te laten bijstellen of voor een onderhoud. Heb je bedenkingen of vragen? Aarzel niet en neem contact op met ons. Wij vinden immers niets leuker dan een tevreden klant!

Optiek Kristien Hasselt

Optiek Kristien Maris bv

Banneuxstraat 4
3500 Hasselt

Tel.: 011/21 55 22
optiek@optiekkristien.be

Ondernemingsnummer
BE0831 963 555

Openingsuren

  • Dinsdag tot vrijdag:
    10u tot 18u
  • Zaterdag: 10u tot 17u
  • Zondag en maandag gesloten

Praktisch

  • Gratis parking voor de deur
  • Lid van de Gezinsbond

FACEBOOK    INSTAGRAM

Optiek Kristien Maris bv

Banneuxstraat 4
3500 Hasselt

Tel.: 011/21 55 22
optiek@optiekkristien.be

Ondernemingsnummer
BE0831 963 555

Openingsuren

  • Dinsdag tot vrijdag: 10u tot 18u
  • Zaterdag: 10u tot 17u
  • Zondag en maandag gesloten

Praktisch

  • Gratis parking voor de deur
  • Lid van de Gezinsbond

FACEBOOK    INSTAGRAM